btc/usdt

btc/usdt
طبق تحلیل قبلی دقیقا به نقطه هدف که در تصویر مشخص شده رسید . علم تحلیل تکنیکال گرچه یکی از قدیمی ترین علوم در بازارهای مالی به شمار میرود ولی کاربردی ترین و دقیق ترین علوم در شناسایی اهداف بازار است . RSI به منطقه اشباع خرید رسیده و قیمت در این حالت برای خود اصلاحی را پیش روی دارد . در ضمن میتواند در این محدوده رنج بزند تا …
ادامه مطلب

btc/usdt

btc/usdt
طبق تحلیل قبلی واگرایی مثبت عمل کرد و باعث پامپ قیمت بیت کوین شد . در حال حاضر ناحیه مقاومتی را شکسته و به سمت هدفهای ذکر شده 21600و بعد 22600 در حال حرکت هست البته RSI به محدوده اشباع خرید رسیده و منتظر رنج زدن در این محدوده خواهیم بود .
ادامه مطلب

btc/usdt

btc/usdt
بیت کوین در تایم عفتگی کندل خوبی را ایجاد کرده و اگر تا دوروز دیگر به همین شکل یعنی کندل صعودی قوی باقی بماند هدف اول قیمت 25300 خواهد بود همانطور که ملاحظه میکنید حجم خوبی در دو هفته اخیر خورده و این امر میتواند کمک برای خیز صعودی به قیمتهای بالاتر باشد.
ادامه مطلب

20220907 btc/usdt

 20220907 btc/usdt
بیت کوین در تایم 4 ساعته : به محدوده حمایتی رسیده است . از نظر تئوری امواج الیوت موج 5 هم تقریبا تکمیل شده است البته حمایت فعلی 18600 میباشد و پتانسیل اینکه تا حمایت 17800 برسد را نیز دارد . گام حرکتهای نزولی کم و کمتر شده و RSI هم به ناحیه اشباع فروش رسیده است واگرایی مثبت معمولی در RSI و قیمت مشهود است . به تصویر بعدی …
ادامه مطلب
Share

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید